matbanan är inte tuff mat

snart är det 2009! ojoj. jag är pepp. jag tror att det kommer bli det bästa året någonsin (det var jag övertygad om förra året oxå. men det är möjligt att det blev det, har inte orkar sammanfatta och ställa det mot dom 21 andra åren än).

2008 har bjudit på bland annat:

1 midsommar 
4 flyttar
2 universitetskurser
350 levaxintabletter
1 shot ur navel
1 dansläger
2 par glasögon
1 rån
1 första kyss
5 hundvalpar (Chica och Karros Bellas)
3 sanning eller konsekvens-spelkvällar
2 bloggar

jag kan komma på fler saker men problemet är att jag inte har någon lust. det är ett bra argument, jag ska använda det mer under 2009. iaf så var det 2008-sammanfattning jag kom att tänka på när jag tidigare idag såg detta:



låt er icke luras!!! "Matbanan" låter bra, men egentligen heter dom Platana och är INTE goda! varken första eller sjuttifjärde gången man blir bjuden. man kanske vänjer sej, men jag gjorde det inte på fyra månader så var försiktiga med hopp om det.




nu ska jag på fest. tror jag. snart. inom en timme. kanske. hoppas det...





Kommentarer
Postat av: Miss Muffin

4 flyttar? FYRA? Jag ville spontandö efter en: vår egen.

2008-12-19 @ 12:09:51
URL: http://tougher-than-the-rest.blogspot.com
Postat av: vanessa

shiiit fyra flyttar? nu måste jag tänka... ja!! du har ju baskemig bott på fyra ställen sen ni kom hem. galet, jag njuter av att inte ha flyttat en enda gång detta år.. men nästa blir det säkert av.

2008-12-19 @ 17:55:40
URL: http://metrobloggen.se/hatiora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0