nattpyssel




igår var jag på g! efter middagen blev jag dock illamående. kunde inte sitta upp så jag la mej på sängen. klockan var sju på kvällen och jag skulle bara bli lite kry tänkte jag. det tänkte jag nog ända till klockan halv elva när jag vaknade. då var jag såklart alldeles för pigg för att kunna sova en timme senare, så pyssel-sofie vaknade till liv. titta vad trevligt resultatet blev! det ska tillkomma en stropp uppå såklart, som en äkta basker måste ha. ååå, jag har pimpa-basker-fantasier så det bara skriker om det! vill ha paljetter och ett blommigt foder och pärlor. men det kanske blir en aning overkill.

frågan är: ska jag sätta på en rosett på sidan av bandet nedtill???  tänker en ganska stor men enkel. alla som läser MÅSTE svara. ALLA, även pojkar.


Kommentarer
Postat av: vanessa

med paljett: ingen rosett

utan paljett: Ja till rosett



två rim till fröken

2008-12-16 @ 20:45:45
URL: http://metrobloggen.se/hatiora
Postat av: erra

nej. men jag har ingen expertis på detta område

2008-12-17 @ 16:05:30
Postat av: Anonym

Rosett!

2008-12-17 @ 20:35:06
Postat av: joanna

Rosett såklart

2008-12-18 @ 18:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0