imorgon är oxå en viktig dag

jaaaa. fredag! jag har kollat på en halv film (början och slutet, somnade under den viktiga actiondelen mitt i), druckit ett glas vin och åkt väldigt mycket buss. läst Bob Hanssons Gunnar som är full av självhat. skvallrade så mycket med min mamma på city gross att folk tycktes följa efter oss bara för att få höra fortsättningen på vårt snattrande. mamma blev överlycklig när falukorven visade sej kosta 15 kr. då kände jag en tillstymmelse till illamående men valde att skratta bort det hela. det blev lyckat.

nu ska jag sova tror jag. imorgon har jag en mycket viktig dag framför mej då jag som vanligt bara ska göra precis vad som faller mej in + bli bjuden på restaurang. det kan bli hårt.

Kommentarer
Postat av: vanessa

men åååh, måste du handla på city när jag jobbar?? jag behöver också shoppingsällskap ju.

2008-11-08 @ 09:31:42
URL: http://metrobloggen.se/hatiora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0