inte igen vänner

jag uppdaterar under helgen! inga bilder idag, det blev ju så många igår.

detta har jag gjort senaste dygnet:

1. förlorat i badminton mot pappa. det är inte helt okej.
2. blivit bjuden på middag. det var gott. och trevligt.
3. kollat på film. det var gott. och trevligt.
4. fikat med massa kakor hos Christian som ska åka iväg hur länge som helst till ett ställe där det brukar vara sol.

nu ska jag:

1. äta oh baby back ribbs (jag har en paus i mitt försök att inte äta rött kött. pausen går utmärkt. återkommer med nya krafttag inom kort. eller långt?! nej kort) och dricka Campari (är det en konstig kombo kanske?)

Kommentarer
Postat av: Vanessa

campari är inte gott, drick öl

2008-11-22 @ 22:45:14
URL: http://metrobloggen.se/hatiora
Postat av: Dilan

Hej Hej!

Vad gör du?



/ www.mramin.blogg.se

2008-11-22 @ 22:57:40
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: björn

de e bra att du iaf börjar använda dig av olika combos.. det höjer ditt rykte

2008-11-24 @ 01:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0