koldioxidskatt

att byta namn till Superwoman på msn gjorde inte en massa nytta; jag får fortfarande inte så mycket gjort. har iofs pratat i telefon med min mamma som var glad över att ha fått en kamin installerad. då blir jag glad. och så har jag ätit ett paket Ballerina alldeles själv. jo, det går och nej, jag mår inte illa nu. snarast är jag lite sugen på choklad...

brorsan ringde oxå. vi pratade lite strunt och sen sa han, högst besvärat; "nää syrran det här gååår inte, jag MÅSTE faktiskt jobba nu". undrar vem som lyssnade bredvid honom.

nu blir det en kopp kaffe och tio minuters Bitch (www.blip.se; världens bästaste spel) och sedan ska word få sina fiskar varma.

PS: har klurat på en massa skämt om Superwoman, flygning på grund av socker- och koffeinöverdosering och utsläppsrätter (eftersom jag skriver om koldioxidskatt) men jag orkar inte skriva dom här. det hade dock kunnat bli jättekul, det är jag helt övertygad om) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0