min klännings första fest

Vin, bubbel, låg musik (mest från 1991), fina fina flickor hos mej och sedan massa massa dans på Fasching. Jag var så taggad att jag trodde jag skulle däcka vid 22 i ren utmattning. Kanske var det den tron som höll mej uppe. Alldeles lagom för länge.




den enda bilden på mej från kvällen... sittandes som en hösäck och försöker få loss strumpbyxan som fastnat i denna vackra 70-tals klappstol. det var inte lätt kan jag säga, men man ser iaf ungefär hur klänningen blev tillslut.



 

Nallen var på gott humör. K:s bubbel fick honom kanske lite väl fnittrig.





Vanessa var vacker som vanligt!


Lite problematiskt det här med att du lånade en klänning av mej som jag fått av dej. Jag älskar den ju! Hur ska jag någonsin lyckas få tillbaka den? Kanske kan jag hålla din silvriga som gisslan???





PS: Till dej ditt jävla fuckface som stal mina träningsskor. HUR ÄCKLIG FÅR MAN BLI??? Jag har haft dom i två år. Hoppas du njuter. DS


Kommentarer
Postat av: Vanessa

det var jag som stal dina träningsskor. de passar perfekt med den randiga klänningen..

2008-11-18 @ 11:51:50
URL: http://metrobloggen.se/hatiora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0