msn en bloggläsarnatt

Sofie säger:

folk vågar lixom säga en massa saker i sina bloggar som dom aldrig skulle säga annars


men vad hände med din politiska?


lovar att du sitter med den hela tiden och finular


Domokun säger:

ja sket i den eftersom ja inte orkade bry mig


haha ja orkade inte skapa en blogg


Sofie säger:

okej

det går ju snabbt ju


tankarna har du ju redan lixom


tänk på mej; jag har en blogg men inga tankar


hahaha


Domokun säger:

hahaha sjukt bra


Domokun säger:

nu gör ja en blogg för din skull


Kommentarer
Postat av: Holst

så va det med mig också typ he he (jag va domokun asså)



hmm intressant blogg förresten, även att du inte har så mycket och skriva så är det du skriver är intressant åtminstonde. Inte bara typ "jo har inte så mycket och skriva nu så gonatt då" eller "jag vill bara logga in och säga godnatt"

2008-11-12 @ 02:00:54
URL: http://holst.blogg.se/
Postat av: Holst

Där va du fiffig :P



Gonatt!

2008-11-12 @ 02:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0