mycket mycket vit

är vad jag är. och kände mej igår. å maj gad! vad icke-pk att skriva va?!

men det känns rätt okej för jag är så ofantligt pk-trött. iaf så var jag på middag igår kväll, kamarina. grekiskt och gott. åt fisk med mandel och potatis. när jag skrev det där blev jag sjukt hungrig. men sen så gick vi vidare iaf, min födelsedagskusin med följe. man kan känna sej lite gammal på nivå 22 en lördagkväll, det kändes seriöst som en fritidsgård. även folk från högstadiet hängde där, i gäng. jag ville skrika nåt i stil med "neeej, det är inte mej ni ser utan min syster. förresten är det okej att hänga här om man bor i krokarna och det gör jag!!!  ingen vet hur vi hamnade där. sen mötte vi upp en massa folk och gick tillsammans kungsgatan ner. gick in på stockholms enda place utan inträde; The Layer Cake tror jag det hette. och det var där; det var där jag var sjukt vit! ungefär såhär:




så nu vet jag hur det känns att inte vara kritvit i detta avlånga land. i övrigt var stället rätt okej. en kille kom inte in vilket var trist, speciellt som anledningen var att han bara var 22 år. som jag alltså. dessutom tyckte jag det var dåligt med röj på dansgolvet! jag menar, varför ha värsta drinkborden mitt där jag ska dansa??? men men; allt kan inte vara som på Fasching...


klev av en station tidigare och köpte en hamburgare. jag vet; ursh och fy!!! jag ville inte erkänna det men jag träffade ju Danne på perrongen och eftersom han vet och alla är så väldigt intresserade av mitt miljöengagemang så lär det sippra fram till nån som ger mej en känga för det iaf. så nu erkänner jag direkt istället. 90 g chease. försökte med en 60 g men det fanns inte, så det så!


        japp, till och med bättre än Rasmus grill.


Kommentarer
Postat av: Miss Muffin

hahaha... vilket roligt inlägg. speciellt det med hamburgaren. miljömarodör där! ;)

2008-11-10 @ 13:28:19
URL: http://tougher-than-the-rest.blogspot.com
Postat av: vanessa

den som inte uppdaterar utan dejtar istället är dum.

2008-11-11 @ 20:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0