nu: inlägg ingen dejt

bra Van, att du håller ordning på mej genom kommentarerna, ser till att jag åstadkommer viktiga saker på vardagarna. som att blogga.

ålrajt: är nyss hemkommen från en tokigt god middag hos brorsan med sambo. jag blev mätt även ikväll alltså. det känns som att den här bloggen mer och mer övergår till att handla om mat. den här kan ni få bara för det:





men det är kanske så att man fokuserar på det man inte har?! 

fast  bilden var inte hos brorsan utan trerätters hos fröken E i söndags. vi fick rom-avokadotoast, fylld zucchini och fruktsallad med choklad i ugn (jino?). och en hejdundrandes massa rödvin! en del av hejet i "hejdundrandes" slopades dock när jag spillde vin över halva soffan och hela toppen. som straff fick jag sitta för mej själv ett tag, endast iklädd uppdragen kjol, och fundera över mina gärningar.




jomenvisst, och detta var precis innan mina vänner, som inte tänker be om ursäkt för att dom har ett jobb, BJÖD mej på gayklubb. ja, det kan tänkas lite suspekt eller åtminstone kan det tänkas ha vissa baktankar, men jag tror att det är lugnt... jag hängde ändå mest med den manligaste jag kunde hitta:




over and in. to bed. utan den här karln dock vilket nog är bra för han verkade lite stel på nåt sätt.

Kommentarer
Postat av: Miss Muffin

ååååååhhhhhhhhhhhh maaaaaaaaat! min älskling i världen efter pojkvän och extrakiddo. fram för mer mat i bloggen!

2008-11-12 @ 10:54:14
URL: http://tougher-than-the-rest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0