söndag. morgon?




SÖNDAG

Fick SvD i hallen imorse. Den måste ha kommit då iaf, själv såg jag den vid min uppgång 14.47. Så går det när kreativiteten flödar på natten, trots blytung trötthet. Så idag fick jag en timmes dagsljus. Det känns väl... sådär. Men det gör inte så mycket, för nu ska jag få SvD i ett halvår mot att berätta vad jag tycker om den. Det vet jag redan, men det tänkte jag inte säga till SvD. Jag tycker DN är mycket mycket mycket bättre för att 1) det är den som mamma brukade prenumerera på 2) jag har fått för mej att det är sjukt viktigt att läsa rätt morgontidning i förhållande till ens politiska åsikter. Nej, jag vet, mitt liv är inte lätt....

NU ska jag strunta i amerikansa cowgirls som anser rätten att bära vapen vara den viktigaste valfrågan och istället sy min underbara blommiga klänning. Mycket trevligare en mörk söndag morgoneftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0