varför försvinner mina inlägg???

en snabb genomgång av de otroliga filosofier jag fick hur mej nyss, men som försvann:

LYCKLIG borde man bli när man alltid lyssnar på kroppen. om man inte har en jobbig kropp som säger flera saker samtidigt. oftast är det en sak som vinner. det brukar vara: dansa, pussa vackra pojkar, drick ett glas vin till, sov 11 h

men det finurliga med det här är att dagen efter brukar kroppen säga helt andra saker. typ: ring din mamma, gå till gymmet, drick kaffe, tvätta. så det är ju bara att lyssna noga. ibland, när kroppen säger att man ska göra dumma saker (tex gå ner till stranden i Rio och bada i alldeles för stora vågor som brukar dra ut folk i havet) så får man helt enkelt göra det med måtta. typ bara doppa tårna.

ja. nu ska jag bli bjuden på middag och kanske en öl om jag är söt och snäll. tack, säger kroppen och plånboken.

Kommentarer
Postat av: vanessa

vilken sund kropp du har. min säger aldrig träna, men jag ska tvinga igång den. så snart, snart säger den träna och spring.

2008-11-09 @ 10:15:38
URL: http://metrobloggen.se/hatiora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0