utmaning


UTMANING från Vanessa: Gå in i ditt fotoarkiv, välja sjätte mappen, sjätte bilden. Förklara den. Lista sedan de fem viktigaste sakerna i ditt liv.



Första ölkvittot jag fick, lagligt... Klockan 15:32 den 27e augusti 2004. Jag fyllde arton år. Efter skolan gick jag, Karro, Fanny, Hanna och Anna (var det alla? var Erik med? får för mej det) till Shakespeare Inn . Det var kul.

LISTA:
1. Såna där chokladpraliner med kola i
2. Findus
3. Internet, alternativt tv:n
4. Svensk Pop
5. Apelsiner
Kan hända att nr 4 och 5 hamnar på ungefär samma plats.


(Nej. Så är det naturligtvis inte. Jag tycker som alla andra om min familj och mina vänner och min katt och min pojkvän och min utbildning och trevliga små oviktiga händelser, dom som gör livet viktigt. Så; nu fick jag visa att jag tycker Listan var fånig och ni fick en riktig lista. "It's a great day for everyone")





Kommentarer
Postat av: Marie

haahaha

2009-02-07 @ 11:02:52
Postat av: vanessa

jag skulle uppskatta om du tog detta seriöst

2009-02-07 @ 19:26:22
URL: http://metrobloggen.se/hatiora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0