de senaste dagarna i bilder

Mina senaste dagar har bjudit på en överdrivet påklädd visit (1) hos mor min, där katterna levde rövare som vanligt (2). Jag träffade även på en gammal vän (3) som jag kärleksfullt gav en tröja. Det är ju rätt kallt på Färingsö. Väl hemma har jag fått bevittna min pojkväns ständigt fruktlösa jakt på Färgfemman (4) och blivit bjuden på Sofias tämligen övergjorda grönsakspaj (5). Ett tips inför framtiden Sofia; när pajen tagits ur ugnen, försök inte hålla den varm genom vidare tillagning på yberheta spisplattor. Formen kan sprängas, med följden att dina gäster får glassplitter i ögonen och blir för evigt blinda. Det är inte trevligt.



(1)



(2)



(3)



(4)



(5)

Kommentarer
Postat av: Marie

haha klockren bild, den när du hoppar...e det täckjacksbraller???



asså jag blev jätte sugen på fashing grejen på lördag,fashing hade jag lixom glömt bort och det e ju as nice där...the thing iiiisss....jag ska på buddistmöte i saltsjöbaden väldans tidigt på sön morron och tänkte därför stanna hemma på lördagenoch typ baka kakor elller nått...däremot fredagen!...vad sägs? dubbel utgångshelg för din del??:P kramas o natti!

2009-01-27 @ 23:40:57
Postat av: ullton

Haha Läser du här! Vad roligt! Allt väl?

2009-01-28 @ 09:15:11
URL: http://ullton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0