konstgjord andning

är vad jag utför på den här bloggen. jag vet inte vad den ska handla om nämligen. mitt liv är vackert men som jag sa till Björn; om jag skulle prata om min vardag skulle alla bli så avundsjuka så dom skulle tro att jag skröt. om jag klankar ner lite och skriver om dråpliga saker så blir det kul och alla som läser kommer skratta. typ om hur jag skällde ut grannen klockan åtta på en lördagmorgon för att han hade tagit min tvättid. problemet var att 1) jag var fortfarande full från dagen innan 2) det var jag som hade tagit hans tid efter en felskrivning i kalendern. DRÅPLIGT. sådant kan man skriva om. eller så kan man skriva om:

a. politik
b. sömnad och pyssel
c. sociologi
d. allt om sitt privatliv
e. en blandning av alla ovanstående

några fler förslag? rösta i kommentarsfältet! ja, alla måste, även du. men man får vara anonym.



Kommentarer
Postat av: Mark Twain

Allt ovanstående.

"De flesta författare betraktar sanningen som deras dyrbaraste ägodel; de är därför snåla med att utnyttja den."

2009-01-21 @ 13:53:41
Postat av: valera ventilerar

Personligen är jag svag för ihopkok i personers liv, så solklart e)!

2009-01-22 @ 15:34:42
URL: http://www.valera.se
Postat av: Fia

Allt!

2009-01-22 @ 16:51:47
Postat av: Erra

Tvättstugeincidenter! varför finns det inte som ett alt. på listan?

2009-01-23 @ 17:39:17
Postat av: Erra

kanske lite mer om himlakropparnas rörelser ;)

2009-01-23 @ 18:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0