pms.

Allt är fel fel fel. Mitt hår, 3 har stängt av mitt internet, seminariefolket tänkte allt fel fel fel. På tunnelbanan såg jag en snubbe som jag hälsade på för att en kvart senare komma på att det var fel snubbe! Jag känner honom, han har ett namn, problemet är att han är så fruktansvärt lik en annan snubbe med samma namn. Så hade snubben jag träffat frågat något hade jag kanske börjat fråga saker som han inte har en aning om, eftersom han inte är den jag trodde att han var. Han bara ser exakt lika dan ut och har samma namn.

Nu är jag rädd för: min mage som gör ont. Att mitt hår ska falla av. Att jag ska få skägg. Att hela världen ska ha pms samma dag, det vore fruktanvärt!!! Allt skulle stanna av utom försäljningen av choklad. Att jag ska bli väldigt rädd för Det Okända ikväll på tv4+. Och en massa mer saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0