en rolig grej som hände igår

jag blev leggad när jag köpte två folköl i glasflaska på Daglivs. som att jag 1) ser ut som 17 (ska inte åldersnoja nu på flera dagar, kanske ungåldersnoja lite möljligtvis) 2) om jag vore 17 så ser jag även feg ut, om kassörskan trodde att jag bara vågade tjuv-fjös-köpa TVÅ öl 3) jag måste nog vara lite gammal i alla fall, när jag tänker efter. hade jag varit 18 år och en vecka hade jag inte bloggat om det här, eller ens reflekterat över det.

japp, pensionen är sannerligen nära.

Kommentarer
Postat av: Marie

hahah du e rolig du din kärring!

2009-03-07 @ 16:07:00
Postat av: Fia

Lättglögg!

2009-03-08 @ 07:30:14
Postat av: vanessa

4. Som om man köpte folle i glasflaska innan man hade åldern inne, det klirrade ju.

2009-03-08 @ 23:02:29
URL: http://metrobloggen.se/hatiora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0