hata förmiddagar

sedan jag startat den här bloggen har mitt liv gått på räls! men precis när jag började inse det, kanske ett par dagar sedan, har skiten börjat hopa sej! framför allt på morgonen.

en period i månaden är jag ofantligt trött. jag kan alltid sova hur länge som helst, men under denna period kan jag inte ens vakna. det är lite som Björn: "Om jag kommer in? Jag kommer ju knappt ut!" fast gällande sömn. jag vaknar inte av väckarklockan; jag går upp, stänger av den och går och lägger mej igen i sömnen. det gör att alla mina förmiddagsaktiviteter klumpar ihop sej och anfaller när jag vaknar utvilad vid 14.30. då får man sätta igång och ringa till alla man skulle träffat redan, mejla föreläsarna om kompletteringar för frånvaron och betala 260 kr för icke-uppdykning hos läkaren.

suck!



Kommentarer
Postat av: Miss Muffin

jag vet precis vad du pratar om. tyvärr har den lilla perioden av enormt sömnbehov utvidgat sig till enormt sömnbehov alltid dygnet runt + noll lust att gå ur sängen när jag till slut vaknat. kul att betala utebliven läkartid. fuck. betala för något som inte finns. så meningslöst.

2008-11-21 @ 11:37:23
URL: http://tougher-than-the-rest.blogspot.com
Postat av: fiffi

visst är det meningslöst?!?! jag försökte flörta med sköterskan som svarade, men det gick inget vidare. det slutade med att jag snäste "jag är fattig, inte dum" och la på. för att komma på att jag måste ringa upp igen, för en ny tid...

2008-11-21 @ 12:00:27
URL: http://sofielinnea.blogg.se/fiffigt
Postat av: Björn

nu måste jag känna mig lite stött över name droppandet av en björn som inte är jag bara sådär rakt upp å ner.. va e de för en stil

2008-11-24 @ 00:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0